Cookie
Preferences
Necessary
Active
These elements are required for basic website functionality.
Marketing
These elements are used to show you ads that are more relevant to you and to measure the effectiveness of advertising campaigns.
Personalization
These elements allow the website to remember your choices.
Analytical
These elements help us understand how you interact with our website.
Save PreferencesAccept all
logo TOPCAR
About Us
Services
Transport ServicesFreight Services
FleetNewsContact
PL
EN
PL
EN

Privacy Policy

Information on the protection of personal data.

Administrator danych osobowych
  1. Administratorem danych osobowych (ADO) jest: TOPCAR Transport Sp. z o.o, ul. Topolowa 11, 21-532 Łomazy, NIP: 5372674192.
Przetwarzanie danych
  1. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz. U.UE.L.2016.119.1).
  2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Umowy (np. złożenie oferty, świadczenie usług transportowych i spedycyjnych, dostawa towaru, itp.). Oznacza to m.in. realizację takich zadań jak:
    – poprawne świadczenie umówionych usług,
    – wykonywanie ciążących na nas obowiązków prawnych, jak wystawianie i przechowywanie faktur,
    – przeprowadzania kampanii reklamowych i innych działań marketingowych.
  3. Zlecenie wykonania usługi/realizacji zlecenia przez Zleceniodawcę przesłane drogą elektroniczną i/lub papierową stanowi każdorazowo polecenie przetwarzania danych osobowych.
  4. Jako ADO będziemy przetwarzać dane osobowe w zakresie niezbędnym dla wypełnienia
    prawnie usprawiedliwionych celów.
Okres przetwarzania danych
  1. Dane osobowe będą przetwarzane przez nas przez okres niezbędny do realizacji wskazanych celów tj. świadczenia usług/realizacji zamówienia (w tym przez czas ustawowo przewidzianej gwarancji i/lub rękojmi), przez czas niezbędny do dochodzenia roszczeń lub rozpatrywania reklamacji związanych z usługami), oraz wynikający z przepisów prawa podatkowego.
Jakie dane zbieramy?
  1. Zbieramy wyłącznie dane niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy i wynikających z niej praw i obowiązków stron (dane zwykłe):
    – imię i nazwisko,
    – stanowisko pracy,
    – miejsce pracy (pełna nazwa pracodawcy oraz adres),
    – służbowy nr telefonu,
    – służbowy adres poczty elektronicznej.
  2. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niepodanie ich uniemożliwi nam poprawne świadczenie usług i zrealizowanie Umowy.
Komu przekazujemy dane?
  1. Państwa dane możemy przekazywać:
    – naszym pracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki,
    – współpracownikom i podwykonawcom wspierającym nas przy wykonywaniu zamówionych przez Państwa usług w procesie transportu, spedycji i obsługi klienta, aby mogli wykonać swoje obowiązki,
    – podmiotom obsługującym nasze systemy teleinformatyczne,
    – podmiotom pośredniczącym w sprzedaży naszych usług lub organizacji akcji marketingowych,
    – podmiotom świadczącym nam usługi doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną, podatkową lub rachunkową,
    – podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
    – podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) – w celu np. dokonania zwrotów na Państwa rzecz.
  2. Nie zamierzamy przekazywać danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) lub organizacjom międzynarodowym.
Jakie mają Państwo prawa?
  1. Jako ADO, zgodnie z obowiązującymi przepisami, gwarantujemy Państwu możliwość:
    – dostępu do swoich danych osobowych (uzyskanie informacji o przetwarzanych przez nas danych oraz kopii danych),
    – sprostowania przetwarzanych przez nas danych,
    – ograniczenia przetwarzania danych,
    – usunięcia przetwarzania danych,
    – przeniesienia danych do innego administratora,
    – wniesienia skargi do organu nadzorczego, (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
    – wpływu na zakres przetwarzania danych,
    – cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    – sprzeciwu wobec przetwarzania danych (w tym profilowania) na potrzeby marketingu bezpośredniego.
  2. Stosowny wniosek należy przekazać pisemnie na adres: TOPCAR Transport Sp. z o.o, ul. Topolowa 11, 21-532 Łomazy lub mailowo na info@topcar-transport.pl.

‍

Get in touch

info@topcar-transport.pl
+48 515 515 333
ul. Topolowa 11, 21-532 Łomazy
Follow us:
Facebook
Instagram

Contact Form

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form. Please try again.
© 2024 TOPCAR. All rights reserved.
Privacy PolicyCookies Settings
Made by SOLOW